maandag 15 februari 2010

Magic Pillow: blok 5


Het vijfde blok, die met de egeltjes is nu ook klaar. Dat was nog best een tijdrovend klusje, om al dat roze, blauw en groen weg te borduren. Het stofje langs de rechterkant is een restje van het vouwgordijn. Dat was best stugge stof, niet echt prettig om mee te werken. Ik heb de naadjes dan ook zoveel mogelijk van die stof weg gevouwen. Ik wil die stof nog wel vaker gaan gebruiken in de quilt, maar ik moet er nog even over nadenken hoe ik dat het handigst kan doen.

3 opmerkingen:

  1. de egeltjes op de magic pillow zien er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige afbeeldingen staan er op je magic pillow, dat wordt straks verhaaltjes vertellen en aanwijzen.....tante Corina!!
    Ik vind het zó knap al die handwerkjes die onder jou handige handen vandaan komen!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig blok is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!