woensdag 18 januari 2023

Steunkussen voor tablet

 

Lekker op de bank een spelletje doen op de tablet samen met dochter... dan wordt zo'n tablet op de duur toch zwaar. Even speuren op Pinterest leverde wel ideetjes op en ik had met sinterklaas nog mooie stofjes gekregen, waar ik echt iets voor mezelf van wilde maken. 

Een gelijkbenige driehoek getekend van dezelfde breedte als de tablet en dat leverde een bruikbaar patroon. Een eventuele volgende keer zou ik het gele strookje wat breder maken, nu staat hij af en toe iets te stik, maar toch goed werkbaar zoals hij is. 

Een kant kreeg een zakje, voor eventueel oplaadsnoer of iets anders dat ik bij de hand zou willen houden. En helemaal met de hand genaaid ook weer.

Heerlijk dat je zo een ideetje krijgt, of vindt dat je iets nodig hebt en het dan in een weekend kunt maken. 


10 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes inderdaad. En een heel goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria18 januari 2023 om 13:39

    Dat is zeker handig en een leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit! Leg je hem nu in je schoot?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofjes. Zo één heb ik ook een keer voor mijzelf gemaakt, leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en handig kussen en mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch handig... Leuk om dit van je gekregen stofjes te maken. Kun je steeds weer aan de gever denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een handige uitvinding met hele mooie stofjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!