dinsdag 9 februari 2021

Zweden lapje

Het woningsdag lapje had ik over geslagen, ik had wel het koningsdag lapje gemaakt. Maar ja dit fenomeen is hier in Zweden uiteraard onbekend en ik moest ook gewoon werken die dag, dus voor mij zowaar eens geen thuisblijfdag. Had ik natuurlijk wel een lege plek... 

Het koningsdag lapje had de Nederlandse vlag, dus vond ik dat er ook een Zweedse vlag in moest. 2020 is tenslotte het eerste kalenderjaar dat we geen voet buiten de Zweedse grens gezet hebben. (Mei/juni 2019 waren we voor het laatst in Nederland.) Dus hier het zelfgetekende lapje, de letter S is van NaantjeKnit, de E een eigen variatie (SE is de landcode van Sverige - Zweden). Ik ben er wel blij mee, en merk dat ik dit ook wel erg leuk vind om te doen, zelf puzzelen en tekenen en dan breien om te zien of het ook zo wordt als gedacht. 

 

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!