dinsdag 29 september 2020

Maretak

 

Erg fotogeniek is ie niet, maar geloof me maar, hij is echt wel mooi geworden, de maretak uit de serie Bloem van de Maand, van Blomsterstuga. Gemaakt naar een botanische prent en met de mooie materialen uit het pakket. 



Ik kijk naar het voorbeeld, maar ook naar de prent, en zo lijkt hij misschien wel op het origineel, maar nooit precies hetzelfde. Begon er vorig jaar rond Kerst aan, maar om de een of andere reden kwam het er niet van 'm af te maken. 



Weer eentje voor het boek met bloemen. Het wordt al een hele verzameling, de eerste borduurde ik in 2017. Ik heb nog steeds een stuk of 8 pakketjes liggen uit deze serie, dus wordt vervolgd... 

Ik heb ook een filmpje gemaakt, het lukte niet om die rechtstreeks in dit blog te plaatsen. Wil je even met me mee door het bloemenboek bladeren, kijk dan op Instagram of Facebook. Via onderstaand label 'botanisch borduren' zie je de eerdere bloemen.

2 opmerkingen:

  1. Het wordt een fantastisch mooi boek, dat er al erg mooi uitziet! De gekozen stofjes voor de achterzijde van de pagina's zijn ook prachtig.

    De maretak is komt veel beter tot zijn recht op Facebook dan hier op de foto. Het filmpje op Instagram oogt een beetje raar op mijn computer, maar ook hier geldt dat het er op Facebook veel beter uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Een maretak past ook een beetje bij deze tijd. Nog even en het is alweer kerst.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!