Op de een of andere manier werkt het fijn om dit buiten te doen. We hebben een half open aanbouw die we op z'n Zweeds 'altan' noemen, en waar we nu dagelijks eten en verblijven. En daar zit ik ook graag te prutsen. Nu heb ik alle miniatuur spullen naar buiten verhuisd, en ben eindelijk weer met dit project bezig geweest.
woensdag 24 juni 2026
Miniatuur update
Op de een of andere manier werkt het fijn om dit buiten te doen. We hebben een half open aanbouw die we op z'n Zweeds 'altan' noemen, en waar we nu dagelijks eten en verblijven. En daar zit ik ook graag te prutsen. Nu heb ik alle miniatuur spullen naar buiten verhuisd, en ben eindelijk weer met dit project bezig geweest.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)






Wat een leuk plekje !!!! Heel gezellig
BeantwoordenVerwijderen