maandag 6 juli 2020

Threads that bind


Draden die verbinden... dit werd de naam van Jon Yussofs 14 dagen quarantaine challenge. Via haar Facebookpagina en blog onder de naam Tat-a-Renda publiceerde ze 14 dagen lang elke dag een toer van dit kleed. Voor de laatste toer werd je aangemoedigd zelf iets te verzinnen, en heel wat hebben dat ook gedaan. Maar ik ben uiteindelijk gewoon voor haar versie gegaan, maar dan wel 1 plekje opgeschoven, zodat er een puntje zit boven de wybertjes in het patroon.


Ik heb er iets langer over gedaan dan 14 dagen, maar nu is het dan toch af. Lekker fleurig, want ik had behoefte aan kleur met al die corona-ellende. Ik gebruikte Anchor Freccia 12 in twee kleuren, en een frivoliténaald om dit te maken. Hij meet ongeveer 43 cm.


Even natgemaakt en strak uitgespreid laten drogen.


En nu siert hij onze zelfgemaakte salontafel.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi.
    Door de bonte kleuren zag ik pas op de foto waar alleen het kleedje op staat, dat er een soort bloempatroon in zit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!