maandag 9 juli 2018

Castles deel 22


Deel 22 was het invullen van de vierkantjes op de hoeken. Mijn zusje is nog niet helemaal zover, maar die heeft straks weer meer tijd dan ik, dus ik laat deze nu vast zien en ga dan door met het laatste (!) deel en zij haalt me straks weer in.


Het grappige met dit patroon is vaak dat ik een deel dan mooi vind, dan begin ik de volgende kleur toe te voegen en denk ik: oei nou bederf ik 'm en dan is dat deel weer klaar en dan is het ook weer mooi. Dat was met deze hoeken ook weer heel erg zo.


Open zoomwerk toegevoegd, dit was een keuze en mijn zusje heeft de andere optie gekozen.

En uiteindelijk werd het zo:


Hier ook weer met kraaltjes erbij en het middendeeltje klaar. Dit was linksboven. Hier linksonder:


rechtsboven:


Leuk hoe verschillend ze allemaal zijn hè? Hier rechtsonder:


Op naar het laatste deel, dat is een heel uitgebreide, met veel onderdelen, maar dan is hij wel af, dus doorpikken maar.

2 opmerkingen:

  1. wat is dit een schitterend project. Niet alleen ál die verschillende onderdelen, maar ook de mooie, open randen er tussen...

    Nog "even" doorzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Corina! Het is dat ik al wat hobby's heb, anders zou ik dit ook nog erbij doen. Geweldig en nog succes bij het laatste deel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!