dinsdag 17 juli 2018

Dinsdag Poppendag


Voor zover dat in de vakantieperiode doorgaat... dit keer doe ik weer eens mee. Deze pop kreeg dochterlief voor haar verjaardag, maar ze had alleen een zeemeerminnenrok, dus maakte ik op verzoek een lange jurk voor haar, met simpel gehaakt bovenlijfje. Kleurtjes, en versieringen werden gekozen door dochter.


En een paar kleintjes moesten aangekleed. Daar maar even snelle en simpele dingetjes voor gemaakt.


En toen kwam zelfs Poppie weer tevoorschijn met haar blauwharige vriendin... dus heb ik volgende week ook wat te laten zien.

Op het blog van de Breimeisjes vond ik dit lijstje:

Corina
DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Sandra?

Corina ben ik natuurlijk, en wie weet is er bij de andere namen ook poppennieuws vandaag. 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie jurk, je ziet nu helemaal niet meer dat het een Zeemeermin is :)
    Ook de kleintjes willen dan iets nieuws, ja dat gaat hier ook zo. Leuk dat je ook volgende week meedoet met Dinsdag poppendag. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love dolls and you clothes are wonderful 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd weer leuk een poppenbericht... Helaas komt het er bij mij niet van..
    Je hebt ze weer heel leuk voorzien van nieuwe kleding!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!