woensdag 21 maart 2018

Kuikentjes


Op een Zweedse facebookgroep kwam ik links naar patroontjes van kuikentjes tegen. Het rechter kuikentje haakte ik eerst, omdat ik nog niet zeker wist of ik uit een geschreven patroon zou komen. Dat kuikentje had behalve een snelle beschrijving ook een stap voor stap beschrijving met foto's. Zo kon ik even wennen aan de Zweedse haaktermen. Je vindt het patroon op het blog van Svarta Fåret, een Zweeds handwerkmerk.

Het andere kuikentje had alleen een beschrijving, en zoals je ziet, lukte dat ook. Nou ja, ik had even niet opgelet, dus ik was 1 pootje vergeten, maar dat kwam niet door het niet begrijpen van het Zweeds. Die komt van de website Stoff & Stil, waar nog veel meer gratis patroontjes op staan, ook veel voor naaiwerk.

(Ja, we zitten op Zweedse les, en dit was dan weer een leuke oefening.)

6 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!