woensdag 14 maart 2018

Update Zussenborduurwerk


De laatste delen zijn steeds keuze delen, en hier koos ik weer voor het plaatje, en mijn zusje voor het deel met speciale steekjes. Allebei mooi, al was de mijne wel wat saai om te borduren, alleen kruisjes en een paar stiksteekjes.



Ik denk niet dat het nodig is te vermelden dat die blauw-paarse van mijn zusje is en die in herfstkleuren van mij, toch?


Dit was toch al weer deel 19 van Castles in the Air, naar het patroon van Papillon Creations. Leuk hoe verschillend ze worden. En ik heb nu ineens wel het gevoel dat we al een heel eind zijn en het einde in zicht komt.


Bij het volgende deel mogen we iets boven het huisje gaan borduren. Het zag er uit als een leuk patroontje, ik heb er wel zin in.

7 opmerkingen:

  1. They are both so very lovely 🌹thank you both for sharing the gifts from your golden hands💟

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig werk, van jullie beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn er al best een lange tijd mee bezig! En wat leuk dat jullie het ook volhouden...
    Bijzonder borduurwerk en mooi om dit samen te doen.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze beide erg mooi en ze worden steeds mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide mooi, beide verschillend, leuk dat je dit samen met je zusje doet, fijn dat jullie allebei van handwerken houden :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo verschillend maar allebei heel mooi. Wat goed dat het jullie lukt om gelijk op te blijven gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!