dinsdag 15 augustus 2017

Poppendag uit Zweden


Al een aantal jaren ligt het pakketje van de Pompoenmeisjes van Pippilotta op me te wachten, en twee weken terug kwam ik 'm weer tegen en heb ik 'm in m'n vakantietas gegooid. En zowaar is het me gelukt dit pakketje te maken. Misschien hielp het dat ik thuis voor het eerst sinds jaren weer een seizoenstafel heb staan?


Tja, pompoenen vind ik nu eenmaal leuk... en lekker ook trouwens ;-)


Dus hier staan de pompoenmeisjes op de rand van de veranda van het vakantiehuisje in Zweden, waar we deze twee weken verblijven, in de provincie Halland. We genieten van de rust en de ruimte.

Meer poppennieuws, misschien meer vanaf vakantie adresjes bij:
Blauw ruitje,
Es,
Jannie,
Prie Praat,
Ria 
Rita,
Rozemarijn en
Sandra!
Tinne

7 opmerkingen:

  1. Nou, deze popjes staat daar niet verkeerd in de vensterbank! Wat een leuk stel is dit en ze combineren mooi met het rode hout.
    Fijne vakantie gewenst!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke popjes zijn het geworden en ooh bofkont op vakantie in Zweden! Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je de popjes uiteindelijk toch gemaakt hebt :)
    Staat gezellig zo, nog veel plezier en lekker genieten van de rust.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig! Veel plezier nog in Zweden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig vond je het pakketje terug en zijn ze nu toch af, waar vakantie al niet goed voor is! Ze zijn echt schattig geworden en zo'n seizoenstafel is leuk, doe ik ook vaak.
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige popjes. Op Texel is ook een winkeltje met allemaal van die popjes. Ook zo mooi om naar te kijken. Hele fijne vakantie en als je terug komt is het bijna helemaal pompoenentijd!
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er een tijdje uit met blogs lezen. Wat heerlijk dat je in Zweden bent ;-) en ik vind je popjes echt geweldig! Ga even terug lezen nu.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!