woensdag 23 augustus 2017

Kerstloper


Nu ik het frettenborduurwerk af heb, mocht ik van mezelf ook wel weer eens een borduurpakket meenemen op vakantie.


En die ging eigenlijk best lekker, het was voorgedrukt, dus geen telwerk, en het lukte dus ook wel met een spelend kind erbij of tv aan. Het schoot goed op.



En nog een paar dagen voor we weer naar huis gingen was hij helemaal klaar.


Het pakket kreeg ik een aantal jaren geleden van mijn schoonmoeder, en past heel goed bij het vierkante kerstkleed dat ik al eerder gemaakt heb. Het pakket was van Rico Design, en gebruikte Anchor borduurgaren. De loper is 40x100 cm, en is geborduurd met spansteken, steelsteken, en ingrijpsteken.

Hij stond mooi op het Zweedse kastje, maar ik heb 'm toch maar mee naar huis genomen. ;-) Je kunt maar op tijd zijn, ik heb al wat klaar voor Kerst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!