zaterdag 9 januari 2016

Zolder


Vanochtend gingen we met ons drietjes naar de zolder om (o.a.) de kerstspullen weg te zetten, roept het kleine meisje ineens: pop! pop! Wat ziet zij nu weer?! Oh aha... deze tweeling breide mijn moeder ooit. Deze voor mij, en in het blauw en paars voor mijn zusje. Ik geloof niet dat ik enorm veel mee heb gespeeld of zo, ik was niet zo'n poppenmoeder, maar ik vond ze wel leuk en misschien heb ik de kleuren wel zelf gekozen ooit, dat weet ik niet meer. Uiteraard weet ik ook niet meer waar mijn moeder het patroon vandaan had.


Tja, na jááren op de zolder, mogen ze nu weer een poosje daglicht zien. Ons kleine poppenmeisje is er blij mee in elk geval.

8 opmerkingen:

  1. they are beautiful sisters :) Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat schattig. Wat zal je kleine meisje er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! En dat ze al die jaren bewaard zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! En dat ze al die jaren bewaard zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat ze weer gevonden zijn, voor je dochter veel speel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke popjes!
    Ik ga kijken of je morgen ook iets over poppen hebt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke popjes!
    Ik ga kijken of je morgen ook iets over poppen hebt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!