dinsdag 30 augustus 2011

Weer thuis

Stuwmeer bij Kuhtai
Zo, wij zijn weer thuis! We hebben geweldig genoten in Oostenrijk. Voor mij voor het eerst dat ik de bergen in geweest ben. Wel even wennen aan de ijle lucht en de felle zon boven, maar toch wel wat gewandeld - zo mooi! We hebben alle soorten weer gehad, van 35 graden (gelukkig niet zo vochtig als hier, en boven op de berg aanmerkelijk koeler!) tot 2,5 graad en sneeuw... Nou, vanavond maar vroeg in het mandje, later deze week zal ik wel meer vertellen, we hebben ook een paar (openlucht) musea bezocht waar ook wat op handwerkgebied te zien was, dat lijkt me wel leuk om hier te vertellen. Ik zag ook dat het appels-met-bonen-recept geprobeerd is en in de smaak gevallen - leuk!

3 opmerkingen:

  1. Nou Corina, deze ene foto spreekt al boekdelen! Natuurlijk ben ik benieuwd naar al dat moois dat jullie hebben gezien, maar ga eerst lekker uitpakken en bijkomen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful view! It looks very relaxing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om met de vakantie er een weekje tussenuit te gaan, Ooserijk is een prahtig land en dan ben ik er alleen nog maar doorheen gereden.
    Zou er graag een keer naar toe willen.
    Ik ben benieuwd naar de mooie foto's.

    Welkom thuis

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!