donderdag 2 september 2010

Hoedje


Manlief had zonder mijn medeweten op z'n Opelforumpjes laten weten dat ik wel zulke hoedjes kan haken en dat op bestelling wil doen. Dus kwam hij laatst doodleuk melden dat hij een order had, iemand met een Opel Kadett-C GTE wilde graag zo'n toiletrolhoedje in de kleuren van zijn auto. Tja eh... wel gezocht naar patronen, maar vond niet helemaal wat ik zocht, dan zelf maar aan de slag en dit is het geworden. Niet gek, toch? En best nog een leuk karweitje om te doen. Hij krijgt ook een plaatsje in de webwinkel, wie weet volgen er meer orders...

6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk! Kijk maar uit met zo'n man, straks krijg je de opdracht op een plaid van 2.20 bij 2.20 te haken/breien. Misschien dat je daar nèt niet op zit te wachten. Maar, je wc rol hoedje is leuk!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuuuuk het doet mij aan vroeger denken, mijn oom had ook z'n hoedje op zijn hoedenplank. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig idee Corina, ik herken ze ook nog van vroeger, hahaha. Maar hij zit er goed uit hoor!!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat grappig, wat ouderwets! Mijn oma had ook zo'n ding, zelfgemaakt. Deze ziet er wel mooi uit hoor, lekker fris en strak ondanks de golfjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig hoedje voor in de auto, 'k heb helaas geen opel......succes met de verkoop.
    Het golfjes sjaaltje is ook schitterend.

    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!