vrijdag 10 september 2010

Frivolité verrassing



Ik had een erg leuk frivolitéboekje gezien uit Amerika, met onder andere een patroontje van een fretje, maar dat was een beetje lastig te bestellen.

Nu wist ik dat een van de dames van de frivolitékring naar de Palmetto Tat Days zou gaan en je raadt het al, dat is in Amerika en ik heb de stoute schoenen aangetrokken om te vragen of zij voor mij zo'n boekje kon regelen. In oktober is weer de frivolitédag, dus dat komt wel goed, dacht ik zo. Nu lag er gisteren ineens een mysterieuze bruine envelop in de brievenbus, met het boekje en een gezellige brief. Riet had er zelfs voor gezorgd dat mijn exemplaar van het boekje gesigneerd is door Martha Ess herself. Leuk hè!


Ik kan haast niet wachten om te beginnen. 'Block tatting' is voor mij nog een nieuwe techniek, maar ondanks dat dit het derde boekje is met deze techniek van deze ontwerpster lijkt het goed uitgelegd te worden. Je zult het wel zien!

4 opmerkingen:

  1. Gaaf!
    Ga je naar Tiel in oktober? Als ik niet hoef te werken ben ik ook van de patij.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg leuk uit, ik ben benieuwd wat je gaat maken (en of het gemakkelijk lukt).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke verrassing! Ik wacht vol spanning af welke je eerst gaat maken (het fretje denk ik zo)

    Veel plezier ermee!
    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofkont ben jij! Ik ben ook van plan om naar de kringdag te komen. Neem je dan een gefrivolitéed fretje mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!