woensdag 22 september 2021

Naaldkant landschapje

 

De laatste opdracht van module 1 van de naaldkantcursus van 't Kantwieltje was een eigen tekening. Dat leek me leuk en ooit raakte ik gefascineerd door naaldkant toen ik een Duitse dame de meest prachtige landschappen zag maken. Leek me wel leuk om eens te proberen een landschapje te tekenen en in te vullen door kleurtjes en steekjes... 


Dit was ook het eerste naaldkantwerkje dat ik op de rol maakte, en dat beviel erg goed. Een stuk vriendelijker voor de handjes... of pootjes...


Intussen is het landschapje op stof genaaid:


En gaat hij z'n plekje vinden in het quiltje dat al meer naaldkantproefjes bevat:

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend werk! Mooi die kleuren en verschillende steken, ik neem m'n pet ervoor af.
    De quilt met alle naaldproefjes (ik zou het naaldkunstwerkjes noemen) wordt een juweel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!