vrijdag 10 september 2021

Konijntje en Ravelry

 

Ik had even zin om m'n eigen patroontje nog eens te maken, maar dan een maatje groter, nu met haaknaald 3 en een recycle katoen met linnen mix. Vind je haar ook leuk? Het patroon heet Kaja Konijn in de zomer en vind je (nu nog) op mijn BLOG, of via Ravelry. Eind volgende week wordt het een kooppatroon. 


Ja ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een Ravelry winkel geopend. Ravelry is een internationale website waar heel erg veel patronen staan voor breien en haken, en waar handwerksters een project kunnen aanmaken, zodat je bij kunt houden wat je aan het maken bent, welk patroon of patronen je gebruikt hebt, welke naald en welk garen. Handig voor jezelf om terug te zien, ook handig als je twijfelt over welk garen je wilt gebruiken voor een patroon. Er zijn zowel gratis patronen als kooppatronen te vinden en heel veel informatie over garens en ontwerpers.


Mijn Ravelry winkel vind je onder de naam HHH Design. Waarom die naam? Die past zowel bij Handwerktuin als bij Haga Handarbete, mijn meisjesnaam is Van den Hoofdakker, mijn favoriete bezigheid is handwerken, en ons huis heet Haga... genoeg H's dus en dit is zowel voor Nederlanders als voor Zweden uit te spreken. Aan een logo wordt gewerkt, ik heb al wel een mooie getekend... 

Behalve Kaja Konijn met haar zomerjurk, vind je in deze shop ook het patroon van Heksje Hilde. Kaja Konijn verschijnt daar straks in een mooie nieuwe versie. En natuurlijk wordt Milly Muis nog toegevoegd. Ook zij zal over een tijdje een betaalpatroon worden. En er staan er al meer in de planning, die nog uitgewerkt moeten worden. 

Wanneer je me volgt via dit blog, Instagram of Facebook, dan mis je niks van de nieuwe ontwerpen! (Op Instagram schrijf ik veel in het Zweeds of soms Engels, omdat mijn meeste volgers daar Zweeds zijn, op Facebook heb ik meerdere pagina's, de link brengt je naar de Nederlandstalige.)

Maak je iets naar een patroon van mij, en deel je dat op social media, zou ik het heel leuk vinden als je de hashtag #handwerktuin gebruikt, dan zie ik het terug. Lijkt me super leuk!

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!