maandag 20 september 2021

Frivolité armband

De armband waar ik vrijdag aan begon, is intussen af! Ging toch nog wel snel al was dit wel even een patroontje om het koppie bij te houden.

Ik maakte 'm met spoeltjes deze keer, en andere kraaltjes dan bij het pakketje van de workshop zaten. Het patroon is van Tine Vedder (workshop van de toenmalige Frivolité vereniging, oktober 2016).

Het garen is Lizbeth 20, en ik gebruikte Mill Hill 8 kraaltjes.


Toch wel weer leuk om weer eens een sieraad te maken.


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kunstwerk! Al jaren kijk ik vol bewondering naar (meestal) dames die frivolité maken. Het werk is zó fijn en er moet zó geconcentreerd gewerkt worden.
    Kantklossen vind is ook erg mooi. Iedere keer wanneer ik een project in wording op een kussen zie liggen, denk ik even dat ik dat ook wel eens zou willen proberen, maar mijn ogen vinden dat geen goed idee 😊. Jammer natuurlijk, maar ik geniet misschien daarom des te meer van de creaties van anderen!
    Jij hebt er een mooi sierraad bij. Het doet me aan een bruid denken; zo'n mooi fijn sierraad in wit zou prachtig bij een bruidsjurk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige armband.
    Blijft dit wat stevig? Ik bedoel dan vooral de puntjes, gaan die niet krullen?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!