donderdag 10 juni 2021

10x10 blokjes


Voor het zussenproject had ik nog een paar 10x10 blokjes in te vullen. Deze met wat proefstukjes van de naaldkantcursus, en een paar landschapjes.


Paar weken terug reed ik 's avonds met zonsondergang naar huis van het werk, de lucht was paars-roze de bomen leken extra donker en vanuit de rand stond een ree naar me te kijken. Leek me wel een leuk plaatje voor in m'n quilt, dus ik maakte er thuis een schetsje van. En vond nu eindelijk de rust om het uit te werken.

Omdat ik het schetsje niet meer nodig had, vond dochter het wel leuk zich daarop uit te leven.

En nog een 'zomaar' landschapje:

Dat brengt het totaal van het zussenproject intussen op:


(Ik dacht toch echt het juiste aantal lapjes klaargelegd te hebben, maar kennelijk klopt dat toch niet helemaal, of heb ik smallere marges aangehouden met die bruine rand... nou ja, ander keertje weer verder.)

Hier is het intussen ook zomer, het lijkt een beetje of we de lente hebben overgeslagen met al die regen, maar nu is het al een twee weken droog en warm. En natuurlijk altijd gezelschap van de poezen buiten.


Mijn zusje heeft ook niet stilgezeten:

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!