zaterdag 21 maart 2020

Sonora vestje


Oef wat een project was dit zeg! Het garen is van Bergère de France, Angel 50 en ik zou daar een jurk van gaan breien. Daar kwamen wat projecten tussendoor en doen vond ik de jurk veel te saai. Dus op zoek naar iets anders. Dat werd het vestje Sonora, een patroon van Susan Wills, gevonden op Ravelry. Maar hoewel dit patroontje leuker was om te breien, was het garen niet echt fijn, er zitten lusjes in en de kerndraad is behoorlijk dun, dus steeds weer kijken of je wel echt de hele steek hebt... Daardoor ging het traag en bleef het regelmatig vergeten liggen ergens in een projectenbak. Uiteindelijk besloot ik de 10e van de maand een update te plaatsen van dit project, en hoewel dat niet elke maand lukte, hielp dat wel om toch steeds een stukje verder te breien. Nu was het breiwerk zelf in februari al af, maar toen moest het nog geblockt... Enfin, dat nu ook gedaan, een knoopje erop gezet en de eindjes weggewerkt, en nu is dit project dan eindelijk af.


Ik weet het, het is nu niet de 10e van de maand. Maar ik laat 'm toch vast zien, zodat de update volgende maand wordt... een volgend project uitkiezen dat ufo-updates gaat krijgen.

1 opmerking:

  1. Het ziet er leuk uit je vestje maar het maken moet ook een feestje zijn. Heel irritant als je bij elke steek moet checken of het wel goed gaat.
    Op naar het volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!