donderdag 23 januari 2020

Fotoblogje


Sinds nieuwjaar had ik nog geen fotoblogje meer geplaatst. Waarschijnlijk ook omdat het veel bewolkt weer was, maar toch had ik nog wel een paar mooie staan.


Tijdje terug scharrelden we (met de auto) wat meer richting het noorden, en daar vonden we deze houten kerk.




Gelegen bij een mooi en groot meer.




En zo af en toe komt er toch een aarzelend zonnetje tevoorschijn en is te merken dat het wat eerder licht wordt, en 's middags ook al wat later donker. Toch weer fijn.


Gisteren hadden we zowaar een prachtige zonnige dag, dus daar moesten we wel even van genieten.


Even inzoomen en dan zie je nog net het torentje van 'mijn' kerk boven de bomen uit.


Was lang geleden dat we de lucht zo blauw zagen.


Verder ook niet veel tijd voor wandelen en zo, ik ben druk bezig met het schilderen van de keuken (als ik niet werk), en dat is een heel karwei, met een massief houten keuken, waarbij dus alle kastjes van binnen en van buiten gedaan moeten worden. Hun laatste verfbeurt was een slordige 30 jaar geleden, dus geen overbodige luxe, kijk maar wat een verschil:


Af en toe een nachtvorst, maar echt winteren wil het hier nu ook niet, en de sneeuwklokjes komen ook zonder sneeuw tevoorschijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!