woensdag 8 januari 2020

De wijzen


Iets te laat, maar ze zijn er toch, de wijzen uit het oosten die de ster volgden naar de nieuwgeboren Koning.


Ook weer gehaakt met haaknaald 3,0 mm, en verschillende garens in wol of acryl. Het patroon is van 5 little monsters, maar ook bij deze heren weer gezichten toegevoegd. De details (cadeaus en hoofdtooien) zijn met haaknaald 2,0 gehaakt en o.a. Wonderfil Dazzle.


Nu is dan toch de hele kerstgroep compleet, zij het na Kerst pas. Met de volgende Kerst maar een ruimer plekje zoeken voor deze groep.

Ik wilde proberen ze toch in elk geval 6 januari af te hebben (dat is hier in Zweden ook echt een feestdag), maar er kwamen wat testhaakwerkjes tussen. Die kan ik nog niet laten zien, maar er komt weer wat leuks aan! Maar goed, daardoor liepen de wijzen wat vertraging op. Ik ben blij dat ik toch doorgepakt heb en ze heb af gemaakt. Wat zal ik nu eens gaan doen?


3 opmerkingen:

  1. Mooi, zo'n zelfgemaakte kerststal! En het is toch fantastisch dat de het nu compleet is.
    Ik denk dat jij altijd wel wat te doen weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Corina! En fantastisch dat het nu een complete kerstgroep is!
    (ik heb al jaren een zelfgemaakte Maria, het kindeke Jezus, een boerin/herderin, een schaap en een kameel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, de drie wijzen. Een prachtige kerststal heb je nu. Volgens mij bedenk je wel wat ;)) Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!