vrijdag 28 juni 2019

Update kleurige klimmers


De eerste helft van de Kleurige Klimmers, van het patroon van Naantje Knit, heb ik klaar Ik heb nog wel getwijfeld of ik een extra herhaling zou breien, maar ik was bang dat ik dan misschien niet genoeg garen zou hebben, dus ik durfde het niet. Hij lijkt zo niet heel groot te worden, maar misschien wordt hij groter na het verven/opspannen, of is het voor het dragen toch wel genoeg... we gaan het zien, ik brei maar gewoon verder aan de tweede helft nu.


En zo, ongeverfd, van deze zachte wol is hij nu al mooi, vind ik zelf. Hij ligt nu bij de bank, en brei er bijna elke avond wel een stukje aan.


4 opmerkingen:

  1. Lastige keuze, maar te weinig garen is ook heel vervelend. Ik vind 'm ook heel erg mooi zo!
    Heel bijzonder patroon en het idee om het achteraf te verven is ook mooi, al heeft het dat eigenlijk niet nodig.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi breiwerk! Wordt het een soort omslagdoek?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!