vrijdag 17 augustus 2018

Egeltje


Laatst kwam ik de kamer in, zegt dochterlief (net 4) heel overtuigd: mama ik wil een egeltje naaien, hij moet zo groot zijn, en bruin... Eh... ok...

Dus ik heb maar snel wat getekend, vilt gepakt, dat leek me voor haar het makkelijkst naaien, het knippen heb ik nog zelf gedaan, maar voor het naaien wat het haar beurt. Met een dubbele draad, zodat de naald er niet uit kan.


Driekwart van de naden heeft ze toch zelf gedaan met een overhands steekje.  Net als het uitzoeken van de kleuren en het vullen. Was erg gezellig zo saampjes bezig te zijn.


4 opmerkingen:

  1. Om trots op te zijn! Jouw dochter heeft helemaal de smaak te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief. Je dochter heeft haar eerste schreden op het gebied van handwerken gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft ze het netjes dichtgenaaid, knap gedaan van je dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!