vrijdag 1 juni 2018

Lilla Björn Sweater


Een tijdje geleden liet ik zien dat ik begonnen was aan de Sweater van Lilla Björn. Dit ontwerp van Tatsiana was eigenlijk een CAL, maar ik begon er pas aan toen die al afgelopen was. Het patroon staat nog steeds op haar website. Ik heb gewoon simpel (goedkoop) sokkengaren van de Lidl gebruikt.


Het viel nog niet mee om een foto te maken zonder kat erop... dan maar met mezelf erin. Het is een simpel model eigenlijk, ik heb maat L/XL aangehouden, maar een maatje kleiner had ook gekund, hij valt echt wel ruim, want zo smal ben ik niet.


Hij was wat saai om te maken, maar daardoor wel handig meenemen, kon lang onnozel doorhaken zonder patroon. Met het in elkaar zetten vond ik het even zo'n vormeloos ding dat ik niet dacht dat het mooi kon staan, maar dat valt me erg mee. Ik heb wel bij de onderste rand wat geminderd, zodat hij beter valt, en bij de hals een paar toeren extra gehaakt om 'm wat dichter te maken. Ik ben er wel blij mee.

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!