dinsdag 16 augustus 2016

Vrolijke fruitrupsen


Ik was een beetje in de modus van nu moet er eerst maar eens van alles af. En op die missie kwam ik ook het pakketje tegen van Atelier Mollemuis, de Vrolijke Fruitrupsen. Als Betuwse viel ik natuurlijk ooit voor dat pakketje bij een bezoekje aan dat atelier. (Dat overigens in die vorm niet meer bestaat.)


Eigenlijk was ik hier al een heel eind mee, hier had ik net het mutsje gemaakt voor het popje, voor ik bedacht dat een foto van de stand van zaken ook wel leuk was. Ik was toen niet tevreden over het lijfje, maar ik ben er nu toch maar mee doorgegaan. Ik heb gewoon braaf het patroon gevolgd, alleen heb ik de laarsjes niet van bijenwas gemaakt, maar van vilt. (Niet omdat ik dat niet kan, maar omdat ik de popjes vaak bewaar op zolder, en het daar best wel warm kan worden in de zomer, wat waslaarsjes niet ten goede komt.)

Op zich vond ik die halve popjes niet echt wat, maar ik zal wel eens kijken of ik ergens een nep appeltje voor heel weinig kan vinden en 'm daarin lijmen, dan lijkt het beter denk ik. Het andere popje vind ik best leuk geworden. En weer wat af!


Nog meer Poppendagnieuws:

Es,
Jannie,
Prie Praat,
Ria 
Rita en
Sandra

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn grappig! Te leuk om niet af te maken, dus volgens mij een goede actie!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn die leuk. Het lijkt wel of ze aan het turnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So adorable and super cute Love this post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keileuk zijn die fruitrupsen! Let toch maar op met je fruit in huis of ze eten alles op!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!