woensdag 1 april 2015

Internationale frivolitédag


Tja op de internationale frivolitédag moet je natuurlijk wel iets aan frivolité doen. Ik heb er de hele dag over gedaan (stukjes en beetjes) en niet zo netjes als je van me gewend bent, maar ok, ik heb toch iets kunnen maken, met de naald deze keer weer. Tja, als mama de haaknaald in de mond houdt, doet dochter dat met het garen natuurlijk, tot je een foto probeert te maken, dan probeert ze het garen er ook nog bij mij bij te stoppen...


Het patroon is van Jennifer Williams en vind je HIER. Ik gebruikte Wonderfil Eleganza, een perlé 8 garen op een klosje, gevonden bij Heikina de Ruijter.


Ik vond het wel wat hebben om in de Stille Week met een kruisje bezig te zijn. De lentekleuren verwijzen voor mij ook al naar het nieuwe leven van Pasen.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!