dinsdag 12 augustus 2014

Update zussenproject


Ook dit heeft even geduurd, gelukkig had ik mijn deel al voor de bevalling af. Tante Willeke was toen nog te druk met o.a. het boxkleed dat ze voor ons maakte. Maar nu was zij intussen ook zover.


Dit keer was de rand aan de rechterkant aan de beurt. Ook hier, net als bij de vorige rand was ook hier de keuze uit speciale borduursteekjes of een opengewerkte rand. En ook deze keer kozen we verschillend.


Ik had er bijna spijt van hoor, ik vond het een lastige steek om de draden mooi regelmatig te krijgen, en wel van die bundeltjes draden te krijgen, en toch niet teveel spanning erop te zetten.


En een totaal overzichtje, wat nu intussen alleen nog maar een globale indruk geeft. De afstand wordt steeds groter natuurlijk. Wel kun je nog op de foto's klikken voor een iets groter versie.


Of klik op het label 'zussenproject', dan zie je de eerdere delen. Intussen zijn we startklaar voor het volgende deeltje, maar wanneer we dat allebei af gaan hebben... de regelmaat is enigszins weg zeg maar.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    En zo bijzonder om dit samen te borduren met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo de verschillen te zien. Erg mooi borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een apart en prachtig borduur project !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow nice work so tiny and brightly colored, love the design!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er prachtig uit, en zo verschillend. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maken jullie toch schitterende dingen, wat een prachtig handwerk
    Mijn compliment voor jullie beiden
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft leuk om jullie vorderingen te zien en hoe 2 mensen zo'n heel ander werkje maken van hetzelfde patroon, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind beide versies schitterend! Wat een geweldig project is dit toch. Je open randje is heel erg mooi geworden!
    Succes met het vervolg. En bedenk, wanneer het wat langer duurt: alle goede dingen komen langzaam. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit zo'n leuk project om te volgen: ik blijf me verbazen over het feit dat een patroon zo verschillend kan zijn door de kleurenkeuze en toch beide prachtig zijn. Wat moet het een plezier zijn om dit borduurwerk te maken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch dat jullie zo gelijk op werken, dat de een even op de ander wacht als het niet even snel gaat en dat jullie beiden de verleiding hebben kunnen weerstaan om niet door te gaan aan het volgende onderdeel. Beide zijn zo mooi, het verschil in kleur en de uitwerking en steekgebruik is prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!