vrijdag 14 maart 2014

Framed Flowers blok 2


Zo, blok twee is ook af. Ook weer heel leuk om te maken. Het patroon is van Gingini, en vind je via haar speciale Framed Flowers blog. Op haar andere blog is trouwens een leuke lijst te zien van wat mensen met het eerste blok hebben gedaan, die diversiteit - heerlijk! Dit blijkt echt een super project, waar iedereen de eigen creativiteit, kleuren, technieken en materialen in kwijt kan. Kijk HIER maar.

Ik heb weer gekozen voor de festonsteekjes, de stelen geborduurd met steelsteek en de kleine groene kapjes met platsteek. Ik heb alleen gequilt langs de groene lijst.

Samen met blok 1 ziet het er dan zo uit:


8 opmerkingen:

  1. Corina wat mooi geworden! Niet te geloven hoe eigen je je deze patronen gemaakt hebt! In ieder geval zien deze er superleuk uit, helemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zijn je blokken, ze matchen ook perfect samen van kleur en stof!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi blok is dit geworden. Erg mooi samen met het eerste blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blokken worden dat, mooi van kleur.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het blok prachtig gemaakt! En het is ook allemaal zo netjes..., maar ja dat is je wel toevertrouwd.
    Ik zit er nog mee te knoeien; het lukt me gewoon niet om de puntjes netjes te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de link. Ik zal het in mijn vakantie eens wat beter bekijken, want ik vind je blokken zo mooi, die wil ik ook wel maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!