maandag 10 maart 2014

10e van de maand


Vorige maand was ik nog zover... bijna vergeten, maar vandaag is het toch echt al weer de 10e van de maand. Gelukkig had ik al wel een keer een dag eraan zitten borduren, dus ik kan wel een update laten zien.


Ik ben nu in de linker bovenhoek aanbeland. Ik laat deze detail foto zien, zodat je een beetje idee krijgt hoeveel kruisjes er wel niet in zitten, en hoeveel verschillende kleurtjes. Maar een totaalplaatje is natuurlijk ook altijd leuk, zeker nu de bovenrand helemaal klaar is:


4 opmerkingen:

  1. Mooi! Het wordt echt een groot borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk hoe mooi dit wordt, maar ook hoe groot het eigenlijk wel is en alles volgeborduurd, heeeeel veeeeel uurtjes borduurwerk :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend word je borduurwerk.
    Heerlijke dagen he, lekker alles open en een heerlijk zonnetje.
    Geniet ervan, groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!