donderdag 15 april 2010

Fotolijstje


We hadden twee foto's (9x13) gekregen van ons sponsorkindje, en die wilden we een mooi plekje geven. Ben eens even in m'n viltvoorraad gedoken en dit is het resultaat. De achterkant is 1 lapje vilt, voor de voorkant heb ik zo'n zelfde lapje doorgeknipt, klein strookje er tussenuit. Aan drie zijden gefestonneerd, karton ertussen. Daarna heb ik de onderkanten en de zijkanten een centimeter of twee onder de rand voorzien van wat textiellijm, anders zou de foto helemaal onderin zakken. Het bloemmotief heb ik zo uit de losse pols gedaan, in drie kleuren groen, tegen mijn gewoonte in, heb ik alles gelijmd met textiellijm.

7 opmerkingen:

  1. Corina, hij is wel erg leuk zeg! Mijn kinderen zitten op de vrije school, dus wij hebben een soort van seizoensvensterbank. Is wel een leuk idee met een toepasselijke kaart of foto erin.

    Groeten,
    Marcella (creadozo)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gemaakt Corina, de foto's van je sponsor-kindje zullen er prachtig in staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi foto lijstje. frisse kleuren heb je gebruikt, ik vind je oorhanger ook geweldig. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corina,
    Wat leuk zo'n lijstje van vilt, knap hoor al je viltwerkjes.

    Ook je oorbel van Iris Niebach is prachtig, erg mooi geworden.

    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat ben jij handig en creatief! Dit lijstje is echt superleuk! Ik probeer ook altijd zo weinig mogelijk te lijmen, maar soms is het wel heel makkelijk (en lekker gauw klaar!).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! en wat een leuk idee!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!