maandag 15 april 2024

Week 15 deel 1

 

Week 14 waren we in Nederland, en behalve dan die ene sneeuwfoto die de buurman stuurde, heb ik van thuis geen foto's. We pakken de draad weer op in week 15, met zondag 7 april. 's Morgens was het bewolkt en frisjes, maar later op de dag kwam de zon erdoor.



De rabarber komt eraan. Fijn even zo'n rondje tuin, om weer te landen en te weten hoe alles ervoor staat.






Soms heel letterlijk ervoor... hier moet ik nog een paar ontsnappers uitgraven en een nieuw plekje geven.








Maandagochtend liep ik voor zevenen al buiten met de hond, en met 3 graden was het frisjes en nevelig.








Later werd het maar liefst 18 graden! Prachtig weer om met m'n stagebegeleider een rondje te rijden langs de kerken van Forsheda, Torskinge, Dannäs, Hånger en Kärda. Helaas geen foto's gemaakt, we waren te druk met praten.





Grappig dat de viooltjes in het gras eerder bloeien dan die zich in de border uitgezaaid hebben. Wel leuk al die kleurtjes.







Woensdagavond na het eten nog lekker een rondje bos.



Klein hoefblad, ook zo'n typisch lente teken...


Fanny is bijna klaar met verharen en heeft haar donkere schouders en streep op de nek weer terug.


Toch nog wat foto's verzameld ondanks een drukke week met stage en werk. Ik, doe die van zaterdag even apart... Vrijdag hadden dochter en ik een luie middag bij de televisie met wat lekkers...



1 opmerking:

  1. Mooie foto's. Het is bij jullie al verder met de lente gevorderd. De hestehov, komt hier net te voorschijn, wel in grote getale

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!