vrijdag 12 april 2024

Nog een zussenproject

 

We hadden nog een zussenproject aan de gang, en ook daar vorderden we een stukje mee. Ik knipte een plaatje met een eekhoorn uit, en borduurde een pluizige staart en een oogje. Er komt misschien nog wat bij.


Zuslief was flink aan het kantklossen geweest, een vogel, een viooltje een een haasje had ze gemaakt en nu stofjes bij gezocht. Ook maakte ze patchwork blokken.


Ook besloten we nog wat te schilderen op stof met wateroplosbare krijtjes, een vloeistof uit een flesje dat helpt fixeren en als laatste de strijkbout. Ik maakte een paar zwijntjes, en mijn zusje een landschap. Er kunnen bij allebei nog borduursteekjes bij komen.




Stofjes uitgezocht en het lijfje van het konijn ingevuld, nu alleen nog vastnaaien. 


Wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. Fijn als je bij elkaar bentbom zo gezellig te freubelen. Doen mijn zus en ik ook graag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!