zondag 7 april 2024

Schilderen

Soms kom je wel eens wat leuks tegen op social media, nou ja, mijn zusje vond het eigenlijk, een schilder pakket om een mooi dier te schilderen, op te halen in Bennekom bij Schilderen en Meer. Leuk om samen te proberen, dus besteld en gelijk paaszaterdag opgehaald en uitgeprobeerd. 

Je krijgt dan twee aan elkaar gemaakte stukken steigerplank, met een plaatje in potlood erop, en uitgebreide instructies en stap voor stap foto's. Compleet met kwasten en verf. Mijn zusje koos een vos en die werd verrassend snel super mooi.

In het voorbeeld had de eland een open stuk in het gezicht, maar ik was het er niet helemaal mee eens. Zus had de vos ook verder ingevuld dan op het voorbeeld.


Eerst wist ik niet precies wat het was waardoor ik niet helemaal tevreden was. Later bij lamplicht zag ik dat de twee planken verschillend van tint zijn, dus eenmaal thuis toch de kwast en verf weer ter hand genomen en nu ben ik veel meer tevreden.

Heel eerlijk? Ik had niet verwacht dat ik zoiets zou kunnen schilderen... Best wel gaaf dit... Bedankt zus voor de tip en een heerlijk dagje schilderen!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schilderijen. Gaaf resultaat van beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW, voor jullie beide, wat gaaf zeg, snap dat jullie blij zijn met het resultaat. Ik snap ook dat je niet helemaal tevrden was, zo is de eland perfect! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!