dinsdag 22 oktober 2019

Mr. Charles


Ziet er een beetje raar uit zonder hoofd nog, maar dit is vast deel 1 van Mr. Charles, een CAL die loopt op de Facebookgroep van Adrienne Verstraten. En een heel klein stukje van deel 2. Elke woensdag komt er weer een stuk patroon bij, tot er straks een heuse gentleman staat. Daarna komt ook Miss Charlene in de herhaling, dus dat wordt wel een leuk stelletje. Al weet ik niet of ik het helemaal bij kan houden, ik doe m'n best, en sla de patroondelen steeds op, zodat ik het in m'n eigen tempo kan doen. Ik ben begonnen aan de handjes in elk geval:


Meer Poppennieuws vind je op deze Dinsdag Poppendag misschien wel op:

Ria,
Rita en 
Sandra.

(en mocht je mee willen doen met je blog, laat het weten, dan voeg ik je toe!)

4 opmerkingen:

  1. ai ai ai dat wordt een grote ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the hands Mr Charles is lookin good 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er veelbelovend uit! Wel priegelwerk trouwens, die vingertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk project al word ik altijd wel wat nerveus van het tempo. Ik houd dat nooit bij en inderdaad lekker priegelen met die handjes. Ik ben benieuwd hoe het stel er straks uit gaat zien.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!