dinsdag 5 maart 2019

Groene vingers


Een super leuk patroon van Septemberspring, waar ik in 2011 (ik zocht het na, was echt al zo lang geleden!) een begin aan maakte. Ik had alles keurig klaarliggen in bakjes bij elkaar, het handschoentje en het zakje viooltjes zaad maakte ik toen ook. Nu kwam ik die bakjes weer tegen, en heb ik vast het zakje zonnebloemzaad gemaakt. Ben nu ook echt van plan de rest af te maken. Op de foto was iets te veel zon, maakte de kleuren flets.

Ik twijfelde toen of ik de potjes niet van vilt zou maken maar daarvoor echte terracotta potjes zou gebruiken, dat was het enige deel van het patroon dat ik toen niet voorbereidde. Ik heb besloten dat ik die dan ook niet ga maken. Maar wel het tuinschepje, tuinklauwtje, de mus en de muis. Die laatste is inmiddels ook af.


Wordt vervolgd dus. Zo fijn om zoveel 'ufo's' weg te werken, geeft letterlijk en figuurlijk weer ruimte voor nieuwe dingen.

6 opmerkingen:

  1. Ah wat een mioie muis altijd leuk om toch af te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemetjes zijn schattig! Het project lijkt me te leuk om niet af te maken en nu is muis al klaar. Veel plezier, het is zo leuk om met vilt te werken, maar daar weet jij alles van :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de foto's vanmorgen op mijn telefoon en ik denk dat mijn ogen ook nog een beetje slaperig waren... maar ik dacht eerst dat het echte papieren zakjes zaad waren:) Ze lijken zo echt! Wat een prachtig pakket is dit... Lieve leuke muis ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig muisje en de zakjes van de bloemen zijn ook erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het allemaal mooi en leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!