zaterdag 22 september 2018

Zweden


Vorige week vrijdagavond vertrokken we weer voor een week naar Zweden om onze emigratie voor te bereiden. De reis had deze keer nogal wat voeten in aarde, maar uiteindelijk zijn we er toch gekomen. Deze keer ook met mijn zusje.


We verbleven, net als in april, op deze prachtige plek in het bos in Mörkhult bij Ambjörnarp. Over een week wonen we hier vlakbij, in dit mooie tijdelijke huis:


Ook wel af en toe tijd genomen om te genieten van de prachtige omgeving. Een paar sfeerplaatjes:










Nog een weekje in Nederland alles afronden en dan kunnen we weer gaan en hoeven niet meer terug. Daar kijken we wel naar uit.  

6 opmerkingen:

  1. Een grote stap! Maar wat ziet het er mooi uit, het huis, de omgeving, de herfstige sfeer. Ik wens jullie een prettige verhuizing en een goede start in het prachtige Zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, nu gaat het heel snel! Ik had geen idee hoe lang het nog zou duren. Wat is Zweden mooi, die plaatjes kunnen mij ook wel bekoren...
    Succes met de laatste dingen, en sterkte bij het afscheid nemen.. dat lijkt me toch echt wel een dingetje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sound and looks like a very beautiful and peaceful place🦋

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat spannend allemaal, leuk al deze voorbereidingen, al zal er best wel struikelpaadjes te bewandelen zijn. Wat een prachtige omgeving en het huis ziet er geweldig uit. Heel veel succes met alles, wel blijven bloggen hoor, vind het wel erg leuk om te blijven volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb blijkbaar ergens iets gemist, haha, emigreren naar Zweden poehe! De foto's zijn jaloersmakend. Nog een fijne week in Nederland en inderdaad wel blijven bloggen hoor. Ik wil nog wel meer van Zweden zien.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met de afronding in deze week en met de start op jullie nieuwe woonplek.
    Ik heep dat je straks ook meer over de emigratie gaat vertellen, want ik ben wel benieuwd wat voor leuks/raars/aparts enz. je daar gaat meemaken.
    Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Denemarken geweest en ik zag (en kocht) daar chocolade met dropvulling. Vond ik nogal apart, maar erg lekker.
    loesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!