dinsdag 18 september 2018

Hondje uitlaten


Tijdje terug liet ik het hondje al zien, nu zijn ook de laarsjes klaar. Het patroon heette "walking the dog" en vond ik op Ravelry, een complete set met hondje, riem, laarsjes, polswarmers, muts, en jasje. Dochters pop Sady is er nu helemaal klaar voor om er op uit te gaan met haar hondje. Alles gehaakt met een haaknaald van 4 mm en allerlei restjes garen.


Vooral het jasje wordt veel gebruikt. Hier over een gebreide jurk heen die ik vroeger de pop van mijn moeder aantrok. Ik weet niet meer wie 'm heeft gebreid eigenlijk...

Het patroon vind je HIER.

Het lijstje poppenblogs, gekopieerd van de Breimeisjes:

DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra?

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!