dinsdag 28 maart 2017

Hygge week 6


Het nieuwe deel was vooral weer gewoon vasten haken. Hoewel de mijne wat aan de kleine kant is vergeleken bij de opgegeven maten, maak ik me daar maar niet al te druk om, en blijf ik gewoon het patroon volgen.


Hier moet dan straks het middenstuk op geborduurd worden. Sommigen voegen geborduurde randen toe, maar ik wacht gewoon af. Vind ik 'm straks echt te kort, kan ik vast met de rand/afwerking wel wat verzinnen. Ik heb het midden gemarkeerd met een draadje, dat scheelt een boel tellen straks.


En voor wie benieuwd is hoe de achterkant eruit ziet, zie hier, valt wel mee hè. Maar een voerinkje straks is wel mooier. Woensdag om 13.00 uur komt het volgende deel. En hoewel ik geen tijd heb om dan achter de laptop te wachten, het is wel fijn te weten dat ik woensdagavond weer een nieuw stukje patroon kan downloaden.

4 opmerkingen:

  1. I've been waiting for my kit. I love all the different designs. Yours looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad aan de achterkant ook nog best wel mooi uit.
    Veel plezier met het volgende deel!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig haak- en borduurwerk hoor. Leuk dat je de achterkant laat zien. Ik had me inmiddels wel eens afgevraagd hoe dat er uit zou kunnen zien.
    Ga je echt een voerinkje doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Hygge wordt mooi!!! Slim om alvast het midden aan te duiden, hier mag je best trots op zijn! En je hebt al aardig getuinierd!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!