woensdag 22 maart 2017

Hygge week 5


Deze week was het behalve een separator erop haken vooral veel haken. Net gisteravond klaar, en als het goed is komt er rond een uur of 1 vanmiddag het volgende patroondeel. Het is me nog niet helemaal duidelijk of we nu de helft van het middendeel gehaakt hebben, of het hele, en of we dus vanmiddag weer moeten haken, of dat we gaan borduren... we gaan het zien.


Ik zat gisteravond weer eens met een slapend kind op schoot, en er lag niets anders binnen handbereik, dus ik heb maar een paar rijtjes vasten door gehaakt, die hebben we vast nodig.


Molly ligt lekker met het hoofd op de Hygge CAL te slapen, en Spooky kwam er voor de foto even bijzitten.

5 opmerkingen:

  1. Precies op tijd klaar! Om 13:00 uur komt het volgende deel online. Volgens mij mogen we komende week borduren. Ik denk dat we de volgende week weer een alleen-hakenwerk hebben,volgens mij doen we het grote middenstuk in twee delen. Snap je een beetje wat ik bedoel?
    Wat schattig dat de katten ook zo van je naaiwerk genieten, lekker hyggelig *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het volgende deel is online: dat valt tegen.... voor mij dan, ik weet natuurlijk niet of het ook voor jou geldt.
      Bij het borduren houd ik het werk vanaf de bovenkant vast en de rol wordt dan veel te dik als ik er nog zo'n 60 toeren bijhaak... Jammer!
      Maar misschien vind jij het helemaal geen probleem, in dat geval wens ik je weer veel plezier aan de Hygge deze week :-)

      Verwijderen
  2. Wat wordt je Hygge prachtig ik vind je kleuren ook zo mooi gekozen en wat een leuke foto met de twee katten erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je vorderingen weer te zien. En alle poezen zijn ook hetzelfde; lekker bij je handwerk zitten en er tegen aan hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!