donderdag 8 december 2016

Kerstsfeer


Het eerste jaar dat we getrouwd waren en ik kerstversiering 'moest' maken, was er niet zo rap mee. En toen moest ik op m'n werk rijen met kerstbomen neerzetten en mooi maken, dat ik thuis niet veel puf meer had. Daarna ben ik het direct na Sinterklaas gaan doen, zodat ik thuis al (bijna) klaar was, voor ik op het werk aan de slag moest.


Nu hoef ik dit op het werk niet meer te doen, omdat ik niet meer op een vaste locatie werk, maar nog steeds doe ik het al vroeg, zodat we er lang van kunnen genieten. En ik vind het fijn om lichtjes aan te kunnen doen met die donkere dagen.


En nu je zoveel van die lichtjes op batterijen hebt, is dat wel heel gemakkelijk.


Maar echte kaarsjes en waxinelichtjes staan uiteraard ook nog wel op diverse plaatsen.


En veel zelfgemaakts uiteraard.





Het patroon van het vierkantje staat trouwens op mijn blog, je vindt 'm via het tabblad Werkbeschrijvingen bovenaan.


Gelijk nog wat hoeken en garen onder handen genomen, dus niet alleen een gezellig huis zo, maar ook nog schoon, fris en opgeruimd (voor zolang het duurt ha ha). Ik ben benieuwd of het lukt nog wat meer versiering te maken voor de Kerst. 

1 opmerking:

  1. Ziet er gezellig uit. Wij zijn ook lekker vroeg hoor, zeker nu Sam mee wil versieren! De eigen boom op zijn kamertje stond zelfs al voor sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!