dinsdag 17 mei 2016

Poppendag: nieuw project


Eh... je zou het nog niet zeggen, maar dit moet een pop gaan worden. Sinds een tijdje handwerk ik (bijna) wekelijks met een buurvrouw, en zij had een fantastisch boek bij zich van de beurs meegebracht met poppen gemaakt van vilt, met allemaal mooie details van vilt en stof, bandjes en kantjes... en zo ontstond het idee om ons samen aan zo'n pop te gaan wagen.


Dit is het betreffende boek, van Marij Rahder. Héél inspirerend, echt een aanrader! Ik vrees een klein beetje voor een verslaving, maar mijn plan is echt om eerst maar eens 1 zo'n pop te maken. Gewoon om het een keer gedaan te hebben op deze manier.

Kijken of er nog meer poppennieuws is bij:

8 opmerkingen:

  1. Eik heb in geen jaren een pop gemaakt, maar dit boek maakt me erg nieuwsgierig. Ik kan me goed voorstellen, dat jullie er door geïnspireerd worden, het ziet er zó leuk uit.. Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij een heel mooi boek.
    Maar ik ga eerst een beer maken voor mijn kleindochter en daarna......
    Ach ik heb nog zoveel plannen.
    Maar dit boek ga ik naar kijken, oma+kleindochter=poppen maken toch?
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boek! Ga ik zeker eens in snuffelen. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Leuk om dit samen met je buurvrouw te doen, trouwens :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk een nieuw project, dit wordt vast een hele leuke pop, ik ben benieuwd!
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I always enjoy the making of the doll fun to see!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boek lijkt me dat! Laat die pop maar groeien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met vilt werken lijkt me een leuke uitdaging. En wat gezellig samen een pop maken. Ik kijk uit naar het resultaat. Succes! Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!