zaterdag 15 augustus 2015

Armbandje in wording


Toch weer eens aan de frivolité, ik kon het niet laten. Ik had zo'n zin om even lekker aan de pruts te gaan. Het patroon is van Jane Eborall, heet Keltische vriendschapsarmband, en stond in het boekje van de Frivolité(k)ring van afgelopen maart. Het patroon is in het Engels ook HIER te vinden, en dan is het versie 2.

Ik gebruik als garen Finca 2 in vier kleuren en dus ook vier spoeltjes.


Het houten spoeltje rechts op de foto had ik nog niet uitgeprobeerd, maar bevalt me prima. Ik vind hout (ook voor brei/haaknaalden) prettig aanvoelen in de hand.

Geen idee hoe lang ik erover zal doen, maar het geeft me in elk geval plezier. En dat was de bedoeling van hobby nietwaar?

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!