dinsdag 7 oktober 2014

Kraagje - bijna klaar


Begonnen aan de laatste toer gisteravond. Nu het vroeger donker is, gaat dochterlief ook steeds vroeger slapen. Dat geeft me weer een beetje tijd om 's avonds nog wat te doen (poetsen bij donker is niet al te nuttig heb ik gemerkt, hoeveel lampen je ook aan doet). Hij wil niet helemaal mooi rond vallen, maar goed, ik ga gewoon verder en dan zie ik wel hoe hij gedragen wil worden.

Tja, m'n blog wordt zo wellicht iets saaier omdat ik minder vaak berichtjes plaats en dan nog vaak over hetzelfde project. Ik probeer nu steeds aan 1 ding tegelijk te werken, dan komt er misschien ook nog eens iets af...

4 opmerkingen:

  1. Hij wordt erg mooi, succes met het laatste stukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schiet echt wel goed op en wordt heel mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw blog is allesbehalve saai. Leuke kraag, die gaat erg opvallen! Uiteraard ga je minder bloggen met een baby in huis! Neem je tijd, wij blijven lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!