vrijdag 17 oktober 2014

Frivolité Kraagje


Hij was even blijven liggen omdat ik twijfelde hoe ik 'm af zou werken, maar nu dan toch echt klaar. De kraag volgens het patroon op het blog van Renulek. Ik gebruikte rayon garen, Razzle en Dazzle, gevonden bij Heikina.nl. Een mooi garen, best wel glad, maar toch niet zo glad dat de knopen steeds terug schieten (had ik wel bij een kleedje in viscose draad), de ene met een glittertje de ander zonder. Hier een detailfoto:


Dit keer weer eens geknoopt met spoeltjes, ipv de naald. Beide is leuk om te doen tenslotte. Tja, ik ben niet dol op foto's, maar het moest wel even om te laten zien hoe het dan zou staan:


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het kraagje prachtig geworden! Staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kraag is prachtig en staat ook heel mooi. Hij past perfect!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is very beautiful and very nice color too! wonderful work! I love to make tatting you can wear this way everyone sees it! :) from Carollyn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!