donderdag 5 juni 2014

Schommelstoel kussens


Deze regenachtige dagen maar eens nuttig besteed door kussens te maken voor de schommelstoel die ik een paar maanden geleden voor een prikkie bij de kringloopwinkel vond. Vooral het kussen van de zitting was nog een heel gedoe, eerst om het polyether op maat te maken en dan om de bies er tussen te naaien... zeker niet perfect, maar voor een amateurtje - ik vind het prima voldoen.


En al met al zijn we nu zo goed als klaar. Alle textiel is ook al gewassen, alles is ingericht... we zijn er aardig klaar voor. In theorie zou het vanaf volgende week thuis geboren mogen worden, maar het zal vast nog wel iets langer op zich laten wachten.

8 opmerkingen:

  1. Zo leuk toen ik je foto zag, want ook ik had zo'n witte schommelstoel, alleen had ik er blauwe kussens er in gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke babykamer! En ik vind je kussens prima geslaagd hoor. Rustig gevoel dat alles klaar is, vond ik altijd. En nu maar wachten op het nieuwe bewonertje. Sterkte met de laatste weekjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie mogen eer hebben van je werk,leuke frisse babykamer met dat groen en wit.
    Fijn dat alles klaar staat en helemaal mooi dat het zo goed gaat met moeder en kind dat je thuis mag bevallen.
    Succes met de laatste vast beetje spannende weken van je zwangerschap.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk babykamertje heb je gemaakt!! super, heel leuk met groen.
    En dan nu wachten:) geniet er nog maar van, en als je thuis kan/mag bevallen, daar gaat niets tegenop, ik vind dit een groot voorrecht dat het nog kan in Nederland..
    Succes met de laatste weekjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SPANNEND zo die laatste weken! Alles klaarmaken voor het grote gebeuren en verder afwachten. Het babykamertje ziet er prachtig uit, dat heb je knap gedaan, eens wat anders in groen! Succes nog en we lezen het wel als de baby er is :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn gevoel om alles klaar te hebben staan. De babykamer ziet er zo mooi uit. De schommelstoel past er goed bij!
    Alle goeds voor de komende weken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoel knap gedaan hoor en wat ziet de babykamer en leuk, mooi en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er mooi uit Corina, heel knus! Laat de kleine nu maar komen, we zijn zo benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!