zondag 11 mei 2014

Borduren met Klosjes afgerond


Zo, nu zitten de kadertjes er omheen, (niet perfect, waren ook bijna allemaal nieuwe techniekjes voor mij) en is mijn eerste 'borduren met klosjes'-project klaar. Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, verschillende ideetjes zijn al door m'n hoofd gegaan... ga ik er aan weerszijden een vierkantje naast maken in andere technieken? ga ik het inlijsten - waarschijnlijk niet, ga ik het verwerken in een quiltje? Nou ja, ik berg 'm maar goed weg, hét idee komt vast nog wel.


De cursus was georganiseerd door de LOKK, en werd gegeven door Thea de Roode in Alphen aan de Rijn. Super leerzaam én inspirerend! En alle cursisten maakten hun eigen project, waardoor we ook leerden van elkaars ideeën en technieken. En dit bleek inderdaad de laatste keer te zijn dat deze cursus werd gegeven, dus ik ben heel blij dat ik het toch heb gedaan. En het fysiek ook gelukt is (met dank aan manlief die me drie zaterdagen heeft gechauffeerd).

Voor de lunch had ik dit werkje af, en dat was me al voorspeld, dus ik heb (na lang twijfelen) toch een tweede werkje opgezet.


Zoveel is er nog niet van te zien, en hij ligt nog op z'n kop ook, maar het wordt een soort van kaars, en nu in warme bruin/oranje/geel tinten. Tenminste, dat is het plan. Ik heb 'm met opzet in de kamer geïnstalleerd, in de hoop dat ik er toch geregeld voor zal gaan zitten.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van het effect van het kadertje, dat maakt je werk meteen af!
    Succes met klossen, de vorm ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg mooi. Erg knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden hoor. Je nieuwe kloswerk alweer opgestart, ben benieuwd hoe die wordt. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!