woensdag 31 juli 2013

Driehoekjes


Herkennen jullie de driehoekjes? Dit is de versie van Adelheid Dangela, die het patroontje verzon. Zij werkt met DMC 80, heel dun dus en een spoeltje, en ik nu met sokkengaren en een naald.


Mijn versie, die een omslagdoek moet gaan worden, groeit nog steeds, al heb er ik er de laatste tijd niet heel veel tijd voor gehad.


Toen ik haar sprak in Horstmar, afgelopen mei, was ze hier mee bezig, met allemaal hexagonnetjes. Zowel het ontwerp als de kleuren spraken me erg aan.

Ik liet al eerder iets van haar zien, n.a.v. mijn bezoek aan Horstmar (KLIK), en ik heb ook voor HZG (Handwerken Zonder Grenzen) geschreven over dit bezoek, en dat verschijnt in het eerstvolgende nummer dat op 22 augustus uitkomt.

3 opmerkingen:

  1. Keileuk, die driehoekjes allemaal! En die van jou worden vast een pracht van een sjaal :)
    Ook die hegagonnetjes zijn erg leuk en mooi van kleur!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om een seven sisters patroon in frivolite te zien! Ik vind jouw driehoekjes heel mooi, succes met je sjaal in wording.
    Wat gaaf dat je alweer met een artikel in de HZG staat! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!