donderdag 6 juni 2013

Weekend trui


Oh ja, het gedoe met de plaatjes... Nou ja, als je erop klikt ziet het er wel normaal uit. Enfin, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor werd mij door Sascha gevraagd of ik weer een patroon wilde testen. En zowaar had ik nog een geschikt garen liggen en haaknaald 10 in huis. Dus ik ging aan de slag...


Dat vond Filos wel erg gezellig! En zoals Sascha al had gezegd, het haakte super snel, alles bij elkaar had ik 'm in een dag af.


Een leuk makkelijk truitje, alleen vond ik de hals wat wijd, en op zich zou dat niet erg zijn, voor de mouwen eraan zaten was het ook niet erg. Maar toen de mouwen eraan zaten, zakte het van de schouders. Uiteindelijk heb ik een dubbele draad door de lossen langs de hals geregen, nu zakt het niet meer af.


Het patroon is te winnen bij Jeannet van Blij dat ik brei. Of bij Sascha te koop, klik HIER voor de link naar haar blog A la Sascha, daar vind je ook de links naar haar Etsy/Ravelry pagina's.

4 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden en zo snel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk geworden en hij staat je schitterend
    leuke foto´s van je.
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat leuk zie ik hier een mede tester ;o) de trui staat je leuk en een goede oplossing voor de hals, bij mij zit ie wel prima ,....
    fijn weekend
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!